czwartek, 28 listopada 2013

Ciągle zapominamy, że człowiek nieustannie musi korzystać z pomocy innych ludzi.

 Mikołaj Gogol
 

 Próbne matury za mną. Polski i matma wzbudziły nie tylko wśród maturzystów wiele emocji.
Angielski nie był tak trudny. Dobrze, że to tylko próba. Pociesza fakt, że
majowe matury są łatwiejsze. ;)
 
Poniższe zdjęcia przywołują na myśl niektórym 'Koko koko, euro spoko',
Rozśmieszyło mnie to stwierdzenie, ale faktycznie, coś w tym jest. ;)
 
Pozdrawiam ;*
  

spodnie-New Yorker
marynarka-Bershka
koszula-sh
 


24 komentarze :

  1. Ładna chustę masz. Powodzenia na maturze w maju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też przeraziła matma i właśnie się pocieszam, że podobno majowa będzie łatwiejsza ;)
    Świetna marynarka!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieję,że maturka poszla dobrze;) świetnie wyglądasz, marynarka jest boska!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. żakiecik i chusta bardzo mi się podobają :) Powodzenia na maturze w maju !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna chusta :) Fajne dopełnienie stylizacji.
    Pozdrawiamy,
    www.dirtyheelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:06

    Cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam to !
    Obserwujemy ?
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. chustka tu dobrze pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10:33

    świetnie wyglądasz ;) bardzo podoba mi się zestaw ;)
    może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:34

    ja też już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow super! masz przepiękne rysy twarzy!pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna koszula:)

    mam do ciebie prośbę, mogłabyś przeczytać mój najnowszy post i poklikać w linki, które są w nim zamieszczone? dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie bardzo ważne. jeśli to zrobisz to napisz jak mogę się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Boski zestaw, spodnie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19:23

    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładne rysy twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne spodnie <3

    ps. Klikniesz u mnie w linki persunmall ? Bardzo proszę ;*
    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie i świetna fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne miejsce na zdjecia;) ja akurat mature mam juz za soba;)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny post :)))
    obserwujemy?
    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka