niedziela, 19 marca 2017

CameLove boho chic + kapelusz z Gamiss

Do mojej przedwiosennej stylizacji wkradł się, tak lubiany przeze mnie styl boho. Na pożegnanie zimy serwuję zestaw z płaszczykiem, który to - póki jeszcze nie jest za ciepło, zapewnia mi klasyczny wygląd na co dzień. Zimową czapkę zamieniłam na camelowy kapelusz z filcu, zamówiony na stronie Gamiss. Naczekałam się na to nakrycie głowy cztery miesiące! Fedorę zamówiłam w ramach współpracy łącznie z innymi rzeczami wybranymi w sklepie internetowym. Na pozostałe czekałam zgodnie z zapewnieniem - około trzech tygodni. Ponieważ nie pytałam, nie wiem czym było spowodowane opóźnienie w wysyłce akurat tego kapelusza (domyślam się, że brakiem w magazynie), natomiast cieszy mnie, że mimo wszystko dotarł, bo jak znalazł będzie się prezentował w wiosennych zestawach!


Dobrego tygodnia kochani ;*


 płaszcz - Gamiss
koszula - Reserved
spódnica - sh
buty - DeeZee
kapelusz - 8.96$
szal - Szachownica
torebka - Sammydress

Na koniec mam gorącą prośbę, proszę Was o głosy na mojego bloga (do 12 kwietnia), który został nominowany w plebiscycie organizowanym przez naszemiasto.pl. Chętnie odwdzięczę się klikami, oddaniem głosu, itp. ! :)


39 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam styl Boho:) Ten kapelusz świetnie się prezentuję. Ja też bardzo długo czekałam na rzeczy z Gamiss, ale na szczęście, po podbnie długim czasie jak Twój dotarły do mnie:)Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. bardzo ładnie wszystko dobrałaś, wyglądasz ślicznie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz, i ten zestaw podoba mi się mimo, że klimaty boho nie są w moim guście. Ukradłabym Ci szczególnie kapelusz, bo jestem ich wielką fanką!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:28

    Spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham boho. jestem jak najbardziej na tak. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. super Ci w tym kapeluszu! całość bardzo spójna i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz<3 wszystko fajnie do siebie pasuje<3

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie boho pojawia się najcześciej latem, dlatego czekam z niecierpliwością ;)

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesz się nie tyle z tego, że dotarł, ale że nadaje się do noszenia i nie jest pognieciony ;P

    Nie cierpię tych chińskich sklepów ze względu na to, że do samego końca nie wiesz co dostaniesz ;P
    Ja bardzo długo zlewałam wszelkie te maile z propozycjami współprac od tych przybytków, ostatnio dla świętego spokoju odpisałam jakiejś kobiecie, że spoko, wybiorę sobie jakieś szmaty za te ich 40 dolarów, ale jak widzę jak długo to idzie, to mam ochotę jej napisać, że sorry, w sierpniu nie będę obfotografowywać swetra...

    W każdym razie - warto było czekać na kapelusz, bo jest śliczny!
    No i naprawdę ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw w moim ulubionym klimacie boho:) super <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz! W moim ulubionym stylu! Bardzo mi się podoba! Super zdjęcia! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz! świetny zestaw :)

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa mamy chyba ten sam kapelusz własnie mam z nim stylizacje na mojej stronie! ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Super szal!:)
    Zapraszam do siebie
    http://purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo Cię lubię w stylu boho :) świetne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny zestaw, podoba mi się bardzo spodniczka, lubię takie wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście trochę szedł, ale najwazniejsze że w ogole dotarł i jesteś z niego zadowolona :)
    mega szykownie się prezentuje :D
    spodnica i botki rowbież bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjecia i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  23. ach, kocham taki styl! jestem niestety za nieśmiała żeby nosić to, co mi sie podoba, bo wydaje mi się, że słabo w tym wyglądam :/
    /magdasierocinska.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :) Podoba mi się połączenie kolorów, które ze sobą współgrają :) I ta miętowa torebka cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kapelusz. Zazdroszczę fantazji w tworzeniu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. rewelacja zestawienie i piekne zdjęcia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja! Jeśli podoba Ci się styl boho i chciałabyś się nim otaczać również w domu, zapraszam do przeczytania: http://zloteplakaty.pl/boho-czyli-chaos-pod-kontrola/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja, trochę klasyki z przymrużeniem oka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super kolorystyka tego luzackiego boho, karmel z błękitem skontrastowane czernią jeszcze bardziej nabrały mocy, kapelusz cudny i botki, i fajnie współgra melanż szalika ze wzorem na spódniczce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja ! Bardzo podobają mi się dodatki :)



    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjne zestawienie i jeszcze ta piękna sceneria zdjęć - jesteśmy pod wrażeniem! :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialnie i niesamowicie pasuję Ci ten kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kapelusz <3
    Buziaki kochana!
    Zapraszam także do mnie :)
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz niesamowicie, skąd masz ten kapelusz tak w ogóle? Naprawdę prezentuje się nieziemsko. Szukałem na Gamiss, ale nie mogę go znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzę teraz i widzę, że jest już niedostępny! Jak dodawałam wpis to jeszcze można było go kupić :(

      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka