czwartek, 7 grudnia 2017

Pokaz mody spódnic mojego projektu! Trendy 2017/18

W minioną środę miałam przyjemność pokazać projektowane przez siebie spódnice szerszej publiczności! Wszystko za sprawą wydarzenia Trendy 2017/18, które było połączeniem pokazu mody z pokazem fryzur stylistów z Centrum Stańczyk. Na wybiegu pokazałam 14 modeli zaprojektowanych i wykrojonych przeze mnie spódnic. Szyciem zajęła się zaufana krawcowa. Chwalę się dzisiaj, ale myślę, że jest czym! W końcu robię to, co daje mi dużo satysfakcji, powera do działania i pokłady motywacji. Czuję, że projektowaniem zajmę się na dobre, a dzisiaj tutaj mam taki mały zaczątek czegoś większego. Ogromnie wspiera mnie mój ukochany M., który po prostu nigdy się nie poddaje i który najbardziej rozumie jak to jest robić w życiu to, co się kocha i tak trafnie rozwiewa wszystkie moje wątpliwości, rozwiązuje problemy! Nie byłoby tego wielkiego wydarzenia bez Agencji Modelek i Hostess Pearls Models, tak bardzo zaangażowanej i pomocnej na każdym etapie mojej działalności począwszy od blogowej po projektowanie. Karol, Joasia, Michał, pozdrawiam Was w tym miejscu i całuję! Dziękuję za Wasze zaangażowanie, wsparcie i włożone serce. Jest jeszcze wiele osób, którym w tym miejscu dziękuję. Wszystkim sponsorom wydarzenia, szczególnie Pani Izabeli z Centrum Stańczyk, Pani Dorotce z Eleganckiego Buta D&R Mishelle , nie tylko za buty i torebki pożyczone do pokazu, ale i za cenne rady! Dziękuję Euro Limuzyny, Skin-med, metropoliabydgoska.pl, Bratpol, salaprobtorun.pl, Auto Awa, Pracowni Artystycznej Pawła Adamczaka (te niezwykłe naszyjniki, które prezentują modelki są właśnie z Pracowni). Dziękuję wszystkim wspaniałym modelkom i restauracji No 1 w Bydgoszczy, gdzie odbył się pokaz oraz Marcie Bejmie umilającej ten wieczór pięknym głosem!

Spódnice damskie, które projektuję to przede wszystkim propozycje o prostym fasonie. Spódnice do pracy, na uroczystości, na zbliżające się święta. Szyję unikalne sztuki, tak żeby nie zobaczyć drugiej tak samo ubranej kobiety. Każda bluzka zestawiona ze spódnicą wygląda o niebo ciekawiej niż zestawiona ze spodniami. Serio. To odkrycie uświadomiło mi, na czym polega świadomość ubioru. I oczywiście, każdy ma dzień, żeby ubrać się w zwykłe dżinsy i szary sweter. Ale, kiedy masz twórczy dzień, to po prostu twórz! Żeby ulice nie wyglądały tak szaro, a ludzie podobnie do siebie!

Przeplatanka zdjęć, trochę zza kulis, trochę z pokazu :)

Buziaki ;*


fot. Michał Tomaszewski





fot. Stanisław Gazda (źródło: http://metropoliabydgoska.pl/trendy-20172018-zdjecia/)

14 komentarzy :

  1. Anonimowy09:09

    fajna fotorelacja

    www.emiblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:16

    O! Świetne spódnice ! Widać , że udany pokaz.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję własnej kolekcji i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!! Wielkie gratulacje kochana!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo nareszcie powróciła i to w wielkim stylu :D
    Gratulacje kochana, przepiękne spódniczki i mega szacun, na prawdę :D
    Najważniejsze, że robisz, to co kochasz- bo sprawia Ci to radość i satysfakcję :D

    I wracaj nam częściej do blogowania :)

    Buziaki :*
    Daria

    P.S. odpowiedziałam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję bardzo i życzę samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja gratuluję sukcesu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Gratulacje. Świetnie to wszystko wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ;) Podobają mi się te spódniczki, bo mają prosty, uniwersalny krój i łatwo je by było do różnych innych części garderoby dopasować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, gratuluję, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Bajeczne spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tej spódnicy, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka