sobota, 3 lutego 2018

Haftowane jeansy i bluzka - stylizacja z nawiązaniem

Miodowy kolor kojarzy mi się z zimą. Pewnie dlatego, że często w sezonie jesień-zima pojawia się w sieciówkach. Myślę jednak, że bluzkę z poniższych zdjęć z powodzeniem ponoszę także wiosną. Choćby dlatego, że modne będą żywe barwy, w tym żółty. Co więcej, nadchodzącej wiosny, możemy łączyć różne kolory i stworzyć kolorowy total look. Przepychu nie za wiele w modzie! Zwłaszcza, że strój wygląda wówczas intrygująco. Oczywiście, powinno zachować się należyty umiar i miksować tak, żebyśmy nie wyglądały na przebrane. Poniższe połączenie powstało całkiem spontanicznie. O ile na widok bluzki z haftem zabiło mi szybciej serce i po przymierzeniu od razu wiedziałam, że chciałabym ją kupić, o tyle haftowane spodnie zobaczyłam w ostatniej chwili i nie miałam czasu już ich mierzyć. Zakup okazał się jednak strzałem w dziesiątkę! Hafty na spodniach perfekcyjnie współgrają z bluzką, a bordowe kabaretki dyskretnie wystają z butów, kolorem odnosząc się do haftowanych kwiatów - nie ma przepychu, są nawiązania. 

U mnie sesja już zdana, postaram się wpadać tu częściej! :)

Pozdrawiam ;*


bluzka, spodnie - Zara
buty - Stradivarius

28 komentarzy :

  1. Podoba mi się trend haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna, dziewczęca bluzeczka. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz:) śliczną masz bluzkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja. Bardzo podoba mi się ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11:42

    Stylizacja jest świetna ! Uwielbiam haftowane motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piekny zestaw, zakochałam się :) A ty w w nim wyglądasz bajecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne hafty, a tym.samym obłędna bluzka, bardzo Ci w niej do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pasują do Ciebie takie żywe kolory :) świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bluzka i świetne spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna, taka "radosna" bluzka ;) Podobają mi sie te hafty :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Bluzka jest obłędna!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz super!! :) bluzka piękna! :) tylko nie jest ci zimno? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Było, ale oczywiście tylko na czas zdjęć zdjęłam kurtkę :)

      Usuń
  15. Przepiękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzka!
    Ładne zdjęcia ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna bluzka! zazwyczaj nie lubię żółci ale tutaj mnie oczarowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dziękuję! Powiem Ci, że ja też nie byłam przekonana do żółtego, zwłaszcza musztardowego, ale wiem, że to był jednak dobry wybór!
      Czasem trzeba się przełamać i założyć nielubiany kolor :)

      Usuń
  18. Bluzeczka i spodnie są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna, spójna stylizacja :) Zapraszam na mojego bloga: https://casual-men-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię sukienki o tym kroju. Inspirujący wpis

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka