poniedziałek, 5 marca 2018

Beret - niedbała elegancja

Niebieski z czerwonym to połączenie hipnotyzujące. Te dwa kolory pasują do siebie jak woda i ogień. Co można powiedzieć o beretach? Że są bardziej eleganckie od czapek z pomponem, a jednocześnie gdzieś na pograniczu eleganckiego sztywnego kapelusza. Na pewno od niego wygodniejsze i cieplejsze. Chociaż z tym ciepłem nie przesadzajmy, ponieważ szykownie założony beret, odkrywający czoło nie daje tyle ciepła, co wełniana czapka z pomponem.

Lubicie stylizacje z beretem? Jak go nosicie? Z czym zestawiacie? 

Do następnego ;*



28 komentarzy :

  1. Ten beret dodaje Ci uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki w stylizacji i piękna Ty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat za beretami nie przepadam, natomiast Tobie w nim bardzo ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że i ja nie przepadałam, kojarzyły mi się nie za fajnie, ale tak naprawdę naoglądałam się stylizacji z beretami i sama się przekonałam :)

      Usuń
  7. fajnie wyglądasz, Twoja stylizacja od razu kojarzy mi się z francuską modą <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie Ci w tym berecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beret wygląda super do tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny styl! stworzyłaś cudowny look, nie moge się napatrzeć sama nie jestem przekonana do beretów ale tobie jest w nim po prostu ślicznie! może sama powinnam się z nim polubić :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :* spróbuj, może akurat beret stanie się Twoim ulubionym nakryciem głowy, albo chociaż jednym z ulubionych :)

      Usuń
  11. Jakie cudowne zdjęcia,super beret!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że u siebie nie mam żadnego beretu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo urocza stylizacja. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestawienie. Podoba nam się! Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sobie ostatnio zamówiłam niebieski beret :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) zastanawiałam się też nad granatowym lub błękitne, bo to bardzo uniwersalne kolory :)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już sam tytuł mi się spodobał :) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam berety! a Twoja stylizacja jest cudna wpadająca w Paryskie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie noszę beretów ale Ty ładnie go zestawiłaś :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja. od razu skojarzyła mi się z Francją!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna całość, bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie Tobie w tym berecie, dodaje Ci uroku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy09:12

    39 year-old Help Desk Operator Estele Tomeo, hailing from Woodstock enjoys watching movies like Los Flamencos and Bodybuilding. Took a trip to Archaeological Site of Atapuerca and drives a Ferrari 333 SP. Link strony

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :) stylizacja pierwsza klasa :) Apaszka jedwabna damska

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka