wtorek, 24 kwietnia 2018

Czółenka na niskim słupku i pudrowy róż - must have na wiosnę i lato 2018

Elegancka szara sukienka plus czółenka na niskim słupku stworzyły to, co chyba każda z nas ceni sobie w modzie - szykowny, a zarazem wygodny zestaw. Aktualnie pudrowy róż jest bardzo modny. Wybrałam buty w kolorze pudrowego różu, ponieważ rozjaśniają wszelkie najprostsze, szare stylizacje. Szary z różem to nieodmiennie udane, pastelowe połączenie. Modnym i wdzięcznym elementem rozkloszowanej sukienki są wiązane rękawy. Szara sukienka jest ostatnio moją ulubioną. To za sprawą jej uniwersalnego charakteru i koloru oczywiście, który pięknie wygląda z różnymi innymi barwami: żółtym, granatem, kobaltem czy fuksją. Uniwersalna sukienka daje też sporo możliwości z wyborem biżuterii. Naszyjniki i wisiorki w różnych kolorach i stylach pięknie się na niej prezentują. Delikatny asymetryczny naszyjnik pasuje do charakteru poniższej stylizacji. Zestaw idealnie sprawdzi się, np. na wyjście do restauracji. 

Lubicie buty na niskim obcasie, czy wolicie klasyczne szpilki?
Macie w szafie coś pudrowego w tym sezonie? 

Pozdrawiam ;*







sukienka-Mohito
buty-no name
naszyjnik-W.Kruk (prezent)

21 komentarzy :

  1. Uwielbiam szary ♡ Ladna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka i cała stylizacja. Cudnie wyglądasz i te zdjęcia (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie rozkloszowane sukienki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że takie niższe byłyby teraz bliższe mojemu sercu, bo odkąd urodziłam, to zupelnie nie mam czasu na szpilki- tylko gdy przekładam je w szafie, nacieszam nimi oko :P hehehe

    Pięknie wyglądasz kochana i niesamowity klimat zdjęć Wam wyszedł <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, ale nie rezygnuj całkiem ze szpilek, Tobie kochana pasują jak widzę na Twoich zdjęciach :)
      ;*

      Usuń
  5. Bardzo ładne kombo - sukienka przyciąga uwagę do butów! Pozdrawiam i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czółenka idealnie pasują do całej stylizacji. Podoba nam się! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne buciki. A szary i róż to moje ulubione połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne buty! u mnie pełno pudrowych rzeczy, uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tej wiosny pudrowe buty, gumka do włosów i w zasadzie tyle, ale mam na oku jeszcze pudrową narzutkę :)

      Usuń
  9. Uwielbiam pudrowy róż! Bardzo ładna stylizacja! Wszystko do siebie bardzo pasuje <3

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam bardzo podobny model butów, a może nawet taki sam tylko w kolorze szarym :) Na zdjęciach u siebie mam wrażenie, że nie wychodzą zbyt dobrze ale bardzo je lubię za wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11:37

    Te czółenka z tym kolorem przypominają mi trochę ze sklepu ZOiO - https://zoio.pl/obuwie/buty-na-obcasie. Napisałaś, że no name, a może oryginalnie były stamtąd kupione kto wie? :D A i pudrowy róż z szarym zawsze świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam w sklepie z butami, który ma różne mniej znane marki, stąd to no mame :)

      Usuń
  12. sukienka bardzo ładna, taka wdzięczna, dziewczęca, idealnie do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te buciki są przepiękne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Magda O.13:30

    Bardzo podobne do twoich skórzanych czółenek widziałam w sklepie online Gianmarko. Na stronie wyglądają na bardzo porządne, więc myślę, że można rozważyć ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie to wygląda

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka