niedziela, 9 grudnia 2018

Pudrowy sweter z warkoczowym splotem

Hej! Po dłuższej przerwie prezentuję sweter z warkoczowym splotem w jasnym odcieniu różu, połączony z szarą sukienką, która spełnia w tym outficie rolę spódniczki. Do całości dobrałam czarne uniwersalne oficerki na płaskiej podeszwie. Kozaki z powodzeniem można zastąpić również czarnymi lub szarymi botkami (albo kozakami z cholewką za kolano), a do nich dobrać szare zakolanówki, również z grubym warkoczowym splotem. Jednak o ile zakolanówki tego typu można kupić, tak rajstop z grubym splotem nie mogę znaleźć.
Czy ktoś z Was może wie, gdzie dostanę takie szare z warkoczowym splotem nie zakolanówki, a rajstopy właśnie? Będę wdzięczna za namiary!

Podobny sweterek do mojego znajdziecie tutaj: sweter damski

sweter - Orsay
sukienka - Mohito
Kozaki - Venezia

12 komentarzy :

  1. jaki piękny sweterek! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W różowym bardzo Ci do twarzy :) bardzo delikatny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za swetrami i pierwsze zdjęcie mnie nie przekonało, ale jak zobaczyłam pozostałe - te ze spódniczką - to jednak zmieniłam zdanie :) Świetnie się komponuje z całą resztą i wygląda naprawdę fajnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry sposób jeśli nie przepadasz za swetrami samymi w sobie, może przekonasz się do noszenia ich w komplecie ze spódnicą lub sukienką :)

      Usuń
  4. ślicznie wyglądasz <3 sweter jest piękny i ma cudowny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie dziewczęce sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3 tym bardziej, że już fajnie "robią stylizację"

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się to połączenie sweterka ze spódniczką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny pudrowy odcień.
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich i zapraszam na moją stronę terazmoda.pl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pastelowe stylizacja. A jeśli chodzi o szare rajstopy z warkoczowym splotem to poszukaj na bazarach, a jeśli chodzi o centra chandlawe, najczęściej widywalam takie w punktach gdzie były rajstopy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bazarku znalazłam tylko podkolanówki z warkoczowym splotem. Dzięki za podpowiedzi! Ostatnio udało mi się znaleźć super cieple rajstopy ze splotem granatowe i w butelkowej zieleni w Centrum Chińskim za 12 zł :D

      Usuń
  9. To połączenie kolorów jest bardzo udane

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka