czwartek, 30 maja 2019

Chustka we włosach - jeden z trendów na wiosnę i lato 2019

Apaszki we włosach opanowały wybiegi wiosenno-letnich kolekcji! Sposobów na ich noszenie jest naprawdę mnóstwo. Chustką możemy związać niedbały kucyk czy też górną partię włosów - jak u mnie. Modne są także warkocze z wplecioną chustą lub jego końcówka zakończona szerszą wstążką. Apaszki dodajemy do koków i bardzo wysokich kucyków, wiążemy nad czołem czy wreszcie okrywamy całą głowę chustą związaną pod brodą. Wielkości chust i ich sposobów noszenia na włosach jest sporo!

Ja wypróbuję jeszcze na pewno warkocz z wplecioną chustą, a innym razem warkocz zakończony subtelną kokardą. A Wy jak najchętniej wykorzystujecie apaszki lub wstążki do stylizacji fryzury?

Gawroszkę w groszki połączyłam z bluzką w delikatne kropki. Bardzo lubię ten paryski wzór. Do granatu świetnie pasuje biel, zatem postawiłam na dżinsy w tym kolorze. Ostatnio nie rozstaję się z beżowymi butami pasującymi po prostu do wszystkiego. I tu nie mogło ich zabraknąć.





bluzka - sh/Stradivarius
apaszka - sh
buty - Ryłko
spodnie - Cubus

Tutaj podobne ----------> białe spodnie damskie

19 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się moda na apaszki we włosach :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bluzeczka, która ma dość duży dekolt w łódeczkę. Idealnie pasuje do jasnych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  3. super! podoba mi się wogóle cała stylizacja !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci z nia jest ładnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ona wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Renata19:37

    Polecam jeszcze do tego zestawu fajną czapkę kaszkietówke. Fajne modele można dostać na https://www.sterkowski.pl/ sama zamawiałam u nich beret na zimę. Bardzo dobra jakość wszystko zgodne z zamówieniem polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Apaszki we włosach wyglądają bardzo dziewczęco. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super porady. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nam się podoba Twoja stylizacja. Faktycznie jest bardzo dziewczęca. Ładną masz bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chustka fajna sprawa :) Ja lubię latem nosić sukienki , lubię wyglądać dziewczęco :) Teraz w sklepach są wszędzie wyprzedaże znanych marek jeżeli chodzi o letnie ubrania i nie ma się co dziwić, bo tak naprawdę zaraz połowa sierpnia i znów przyjdzie jesień i trzeba będzie myśleć o cieplejszej garderobie :) A fajne wyprzedaże mają chociażby tutaj - https://mybaze.com/pl/marki-wyprzedaze .

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodatki na włosy są super <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylowa chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy00:00

    Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  15. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tu wiele fajnych wiadomości



    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja! pełna uroku i dziewczęca!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka