piątek, 26 lipca 2019

Koralowa sukienka i biznesowa torba, czyli zestaw idealny do pracy!

W mojej pracy spotykam się z parami pragnącymi upiększyć dzień swojego ślubu. Dlatego moja torba musi pomieścić albumy, teczki, wzory papeterii, ba nawet kredki! Przestrzeń w torebce biznesowej powinna być więc dobrze zagospodarowana, a przedmioty posegregowane i łatwo dostępne. Torba z Monnari sprawdza się do tego idealnie! Nigdy nie zdarzyło mi się zgubić w jej otchłani telefonu czy innych drobiazgów, ponieważ praktyczne przegrody "trzymają" na miejscu wszelkie drobne przedmioty i te większe, np. teczki. Praktyczny jest również zamek, który można rozpiąć z jednej strony całkowicie, tym samym uzyskując dostęp do zawartości torebki, bez próżnego szukania na dnie torebki.


Dzisiejszy zestaw składa się z koralowej sukienki, którą niezmiernie lubię oraz żakietu w kwiaty, który służy mi już chyba drugi rok i jest też jednym z moich ulubionych okryć! 

Jakie torebki nosicie do pracy? Które sprawdzają się najlepiej w wykonywanym przez Was zawodzie?

Zostawiam Was ze zdjęciami. Do następnego ;*






sukienka - sh (Top Shop)
torebka - Monnari
marynarka - Orsay
buty - Deichmann

25 komentarzy :

  1. Anonimowy16:16

    Bardzo praktyczna torebka. Świetnie pasuje do sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej praktyczności mogę długo opowiadać :D dziękuję :)

      Usuń
  2. Kochana dobrze rozumiem, zajmujesz się wystrojem ślubnym sal ? :)
    Super sprawa, teraz moja siostra 2 tyg temu wychodziła za mąż, pięknie miała przystrojoną salę :)

    U mnie małe torebki do pracy, w swoim zawodzie nie potrzebuję dużych.

    Fajnie, że w końcu do nas wróciłaś :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dario, dekoracje i florystyka okolicznościowa, głównie ślubna ❤ kochana ;*

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak uroczo ♥

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. so beautiful dress! i like!
    pink is my favorite color
    Like your blog, thank you for sharing.
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    I think this post is very good.
    (*^▽^*)

    OdpowiedzUsuń
  7. Styl i klasa akurat pasuje do pracy jak i na wyjście. Polecam zajrzeć na stronę www.lajuna.pl tam również znajdą Państwo fajne modowe inspiracje z których korzystam ja przy współpracy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów. Ładnie Ci w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję kochani za komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja, elegancja zarówno do pracy, jak i na co dzień. Torebka ma świetny kolor. Czekamy zatem na stylizacje do pracy w zime.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11:01

    Do tej stylizacji pasowałaby torebka gucci <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka niewymuszona, codzienna elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zocha15:15

    ja ostatnio znalazłam sklep gdzie kopiłam kilka naprawdę fajnych rzeczy. Chciałbym wam polecić https://byinsomnia.com/pl/64-bestsellery zobaczcie bo naprawdę wybór ogromny ceny fajne i często są super promocje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka, piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka