niedziela, 10 kwietnia 2016

W życiu jak w regule, wszyscy liczą na wyjątki.

nieznany

Ostatnio było sporo charakterystycznego dla stylu boho przepychu, dlatego na dzisiaj przygotowałam zestaw klasyczny i minimalistyczny. Stylizację utrzymałam w stonowanej kolorystyce - czerni i bieli z dodatkiem czerwieni. Zdjęcia były robione w najcieplejszy dotychczas dzień tego roku. W jednej chwili pięknie zakwitły drzewa na biało, różowo i bardzo cieszą oko! Wiem, że białe spodnie pojawiały się już w moich niedawnych stylizacjach i, że pewnie macie ich trochę dosyć. Obiecuję, że na dłuższy czas zrobię od nich przerwę na blogu ;)
Dawid Podsiadło - Forest
Ciężka kurtka sprawiła, że ta lekka stylizacja, nie jest przesłodzona i zbyt delikatna. Ogólnie czuję się i wyglądam w poniższym zestawie bardzo drobno. Jak narzuciłam kurtkę, poczułam się pewniej i swobodniej.
Co prawda najmodniejsze w tej chwili są pasy, ale ja postawiłam na równie ponadczasową kratę. Lubicie takie stonowane, minimalistyczne, proste zestawy? Jak oceniacie zestaw?
Buziaki ;*
bluzka-sh (River Island)
spodnie-Medicine
torba-sh
kurtka-Reserved

39 komentarzy :

  1. Anonimowy21:21

    prześliczna jest ta bluzeczka, od razu przykuła moją uwagę. Wyglądasz cudownie <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenia :) torebka ma ciekawy kształt

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!! bardzo mi się ten zestaw podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na boho decyduje sie praktycznie tylko latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja często nadużywam tego stylu i chciałabym go wpleść dosłownie wszędzie!

      Usuń
  5. Ślicznie! Fajna bluzeczka i ładnie wygląda z ramoneską!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz, a ja muszę kupić białe spodnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobra inwestycja, modne będą chyba zawsze, szczególnie powracają każdego lata :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny, klasyczny look! Super! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, subtelny i wiosenny zestaw!
    I bluzka - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe połączenia białych spodni z koszulą w kratę.
    ładny, wiosenny look :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalne połączenie dołu i góry. Duży, szeroki uśmiech. I o to chodziło.

    ________________________
    Polska marka.koszulki patriotyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś bardzo fotogeniczna, a do tego jaka chudzinka!
    http://anyoneore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ogladac stylizacje z białymi spodniami mimo, iż sama bym ich nie założyła:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, kurtka ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się twoja kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Białe spodnie i czarna ramoneska - połączenie idealne :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Megaa koszula i ta kurteczka!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. WYglądasz dziewczęco i promiennie, mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczny zestaw :) bardzo ładnie w nim wyglądasz :) pozdrawiam! :)
    www.cukiereczky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham takie łupy z sh !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy13:43

    Podoba mi się ten zestaw, mimo, że sama bym się tak nie ubrała. Pasuje Ci

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo piękna elegancja :) a jakie motto prawdziwe... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. drzewa i krzewy w takich kolorach bardzo cieszą oko! świetny zestaw:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy19:12

    E tam ze były, biale spodnie wyglądają świetnie w kazdym zestawieniu więc czemu nie :) śliczne zdjęcia
    PS. Masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. PRZEPIĘKNE zdjęcia Ci wyszły! Super! Na tle tych drobnych różowych pąków i kwiatów + oświetlenie zachodzącego słońca (?) wygląda to jak z bajki.

    A sam look bardzo fajny, w kurtce wyglądasz lepiej. Torba idealnie dobrana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia były robione przy zachodzie słońca, najładniejsze oświetlenie w ciągu dnia :)

      Usuń
  25. U Ciebie nawet klasyka ma inny wymiar :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam lubię oglądać biale spodnie na kimś, bo bardzo mi się podobają, a sama przymierzalam się do nich już kilkukrotnie i ciągle coś mi nie pasuje grrrrr jakoś nie czuję się dobrze w bieli, a sama chcialabym sobie sprawić teraz takie :/ no cóż... moze po porostu jeszcze na odpowiedni fason nie trafilam :P

    super wyglądasz kochana :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukałam odpowiednich, także na pewno i Ty znajdziesz, dziękuję :)

      Usuń
  27. Świetna stylizacja i ciekawe zdjęcia ;) zapraszam również do nas
    http://laashine.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz. Uwielbiam białe rurki i ramoneski :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz, tak świeżo! ;-) Zauważyłam nowy wygląd bloga, jest fajnie, przejrzyście. Jak na studiach kochana? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy wygląd już trochę czasu jest na blogu, dziękuję, mi też wydaje się, że jest przejrzyściej niż dawniej. Na studiach bardzo dobrze, nie zmieniłabym ich na żadne inne! Wczoraj miałam pierwsze w tym semestrze koło, czekam na wyniki :)

      Usuń
  30. Śliczne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Również jestem z Bydgoszczy, dlatego pozdrawiam!
    Zapraszam do siebie: https://mierzwyzej.wordpress.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie, subtelnie, a ramoneska fajnie zaostrza całość:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Strasznie fajna ta torebka :) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka