czwartek, 3 listopada 2016

Puchowa kurtka czy jest elegancka? Hafty i puchowe kurtki czyli dwa trendy w obecnym sezonie

W kolekcjach na jesień/zimę pojawiały się hafty na ubraniach. Alessandro Michele z Gucci uwielbia tendencję do zdobienia kreacji aplikacjami. Kolorowymi kwiatami czy egzotycznymi ptakami stroje ozdobili także: Alexander McQueen, Fendi, Dolce&Gabbana czy Anthony Vaccarello. Co ciekawe, barwne hafty nadrukowane są na czarnych materiałach. W sieciówkach natomiast odbicie tego, co na wybiegach - sporo koszul, sweterków, dżinsów i skórzanych kurtek oraz zamszowych spódnic zdobionych haftowanymi, kolorowymi wzorami. Przypadł Wam kochani do gustu ten trend, przywołujący raczej pełnię lata aniżeli środek jesieni?

A jak odbieracie puchowe kurtki? Kojarzą Wam się z nielubianym okryciem z czasów dzieciństwa czy może mit grubej kurtki, niemającej nic wspólnego z elegancją, został obalony? Osobiście przekonują mnie puchówki o eleganckim sznycie. A te dzisiejsze takie są! Błyszczące zamki, połyskliwe faktury, pasek w talii czy nietypowa forma oraz elementy futra dodają puchowym okryciom miejskiego charakteru i wcale nie muszą kojarzyć się z kiczem zestawione z odpowiednimi dodatkami.


Odwiedź mnie tam, gdzie codziennie coś się dzieje: na instagramie (więcej zdjęć z sesji) i facebooku (filmik!).


Zapraszam do zaglądania na mojego drugiego, niedawno powstałego bloga modnapora.pl. Znajdziecie tu porady modowe, przepisy i DIY.

Pozdrowienia!

Killing me softly - Nils Landgren
Szukaj w ludziach dobrych cech. Wielu z nas poświęca zbyt dużo czasu na poszukiwanie wad ludzi, z którymi ma do czynienia. Robert B. Cialdini
kurtka, koszula, szal - Szachownica
spodnie - Mohito
buty - no name

36 komentarzy :

  1. świetnie wyglądasz:) super koszula;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cała ta stylizacja bardzo mi się podoba!! drugi blog super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taki zestaw, ale najbardziej koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest przepiękna, zdecydowany nr 1 stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, bardzo ładna koszula :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega koszula a co do puchowych kurtek dla mnie są ok :)

    http://ewelauk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka na zimę może być ładna i elegancka, tylko jakieś dziwne prawo zakłada, że jak człowiek szuka jakiejś dla siebie, to akurat nigdzie takiej jak sobie wymarzył nie znajdzie ;P

    Twojej niczego nie brakuje - wydaje się być odpowiednio ciepła i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście bardzo wpadł mi oko trend z haftem, więc koszula świetna! Całość bardzo fajnie się komponuje, elegancko, ale nie sztywno. :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam puchowki zwłaszcza te w wersji XXL!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz usta, zawsze się bardzo wyróżniają ;) Takie pełne ;)
    Szal mega; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam dekoracyjne jesienne trendy, uwielbiam Alessandro Michele i jego filozofię, wiosną Dolce&Gabbana i Gucci byli jednym z głównych powodów założenia bloga, teraz się zreflektowałam, skąd natchnienie i poruszenie. Niestety to, że bazuje na sh bardzo mnie teraz ogranicza, bo słabiutko z takimi klimatami, ale gdy oglądam ich kolekcje, czy Prady, czuję niemal wzruszenie, i wiem, że coś z tym muszę zrobić ;) A Ty wyglądasz super! Pozdrawiam Cię serdecznie, Ola

      Usuń
  13. Ja w zeszłym roku kupiłam sobie puchową kurtkę i na pewno będzie mi służyć jeszcze w tym roku. A hafty uwielbiam, ale nie udało mi się jeszcze zdobyć wielu rzeczy w tym trendzie. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam bardzo podobna kurtkę. Fajne buty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kurtka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. buty i szalik super<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi sie "haftowany trend" choc przyznam szczerze, ze jeszcze nic takiego w mojej szafie nie posiadam! :( Za to TY wygladasz przeuroczo w tej koszuli!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny szal,puchowe kurtki na codzień są idealne ciepłe, lekkie,wygodne i wyglądają całkiem ładnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna kurteczka i ten szal, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam takie kurteczki ;D
    Sama mam bardzo podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze kilka lat temu nie lubiłam takich kurtek, bo kojarzyły mi się ze strojem sportowym. Dzisiaj sama mam 3 takie kurtki w szafie i czekam na kuriera z 4 sztuką. Podobnie jak Ty, wybieram bardziej eleganckie wersje tych kurtek:)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja :) Wszystko do siebie pasuje, a do tego jest bardzo kobieco.

    Jesteśmy TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja. Super koszula i kurtka. Dobre zdjecia.
    Pozdrawiam,
    www.odnova.net

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za puchówkami, ale posiadam na stanie identyczną i chyba czas najwyższy się z nią przeprosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hafty są przepiękne i dodają ubraniom niepowtarzalnego charakteru - bardzo się cieszę na ten trend! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna koszula, właśnie zamówiłam sobie podobną :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ty we wszystkim wyglądasz pięknie :-) Może puchowe kurtki nie są sexy ale trend na nie jest dobrym pretekstem aby dbać o zdrowie. Genialna koszula :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi motyw haftów bardzo się podoba! Zwłaszcza na jeansowych katanach - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za puchówkami, ale ta jest bardzo ładna. Za to hafy uwielbiam:)
    Świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszula nas urzekła :) Buty są świetne :)
    Zapraszamy do wspólnej obserwacji :)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz<3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastycznie połączenie. Perfekcyjna jest ta koszula, zachwycam się nią :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny codzienny Look, wszystko dobrze skomponowane. Wszystko mi się bardzo podoba. Szalik ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka