poniedziałek, 23 grudnia 2019

Świąteczny outfit czyli sukienka z haftem i czerwona czapka

Barwy kojarzące się typowo ze świętami to głównie czerwony i zielony, ale także inne ciemne kolory jak np. granatowy, brązowy, bordowy. Kiedy szukam stroju na Wigilię zawsze przychodzą mi na myśl kolory takie jak granat czy butelkowa zieleń. W wymienionych barwach czuję się bardzo dobrze.
Choć w tym roku początkowo chciałam przełamać "moje kolory" i wybrać pudrowy róż plus biel, to jednak ciemna kolorystyka zwyciężyła :)
Hafty na moim blogu pojawiały się już milion razy! W różnych odsłonach i na różnych elementach garderoby, spodniach, sukienkach, bluzkach, spódnicach. Niezmiennie bardzo je lubię. To już element mojego stylu.

W tym roku Jarmark Bożonarodzeniowy w Bydgoszczy jest naprawdę dużo atrakcyjniejszy i piękniejszy niż w poprzednich latach. Mnóstwo wystawców, wiele punktów z jedzeniem i grzanym winem, klimatyczna, statyczna karuzela, na której stoją stoliki, atrakcje dla dzieci, mówiący renifer, koncerty. Jarmark przyciągnął do Bydgoszczy sporo mieszkańców (pewnie nie tylko), co sprawia, że miasto żyje zupełnie jak latem. Czuć atmosferę Świąt mimo, że nie ma śniegu. 

Jutro już Wigilia, dlatego życzę Wam zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!











25 komentarzy :

  1. ŁAdnie, bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz! Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh so cute style darling~ I love it the boots
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia, że w Bydgoszczy też jest Świąteczny Jarmark;) Dla mnie kolory świąteczne, to głównie czerwień i granat. Hmm.. zaastanawiam się dlaczego i tak myślę, że może to mieć związek z ozdobami, które znajdują się na mojej choince, czy domu w tym pięknym czasie;)


    https://www.youtube.com/watch?v=3b32L7Oudvs

    Podsyłam link do jednego z moich filmików. Dopiero zaczynam, ale ośmielę się prosić o subskrypcję. To dla mnie wiele znaczy, bo dzięki temu youtube będzie wyświetlał mój filmik w proponowanych. A ja zrobię, co w mojej mocy, żeby śpiewać, grać i nagrywać coraz lepiej. Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny look! Pięknie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, szkoda jednak że płaszczyk przysłonił całą sukienkę i nie widać jej w całości :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka jest super, wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy09:42

    Great festive outfit! I like the bag :)
    Hi, would you like to follow each other?
    Fifty Shades Fashion Blog

    Happy 2020..!!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna stylizacja. A uroku dodaje ta świąteczna sceneria :) choć nie powiem... odrobinę brakuje mi śniegu tej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. so nice blog :) I follow you on gfc #337 ,follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładną masz sukienkę i do twarzy Ci w czerwonej czapce. Nie każdemu taki kolor pasuje, Ty jednak bardzo twarzowo wyglądasz. Czekamy na kolejne noworoczne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, cudownie wyglądasz!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny look i do tego wybrałaś rewelacyjne tło któe dodatkowo podkreśla ten świąteczny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienie! Bardzo mi się podoba ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne połączenie :) Śliczny, świąteczny outfit - wyjątkowy i idealny na ten zimowy okres

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna zimowa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwona czapka to rewelacyjny dodatek, taka drobna rzecz, a dodaje charakteru stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnóstwo fajnych inspiracji


    OdpowiedzUsuń
  19. Super wpis. Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylówka i piękna figura! :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka