środa, 15 stycznia 2020

Zimowe kwiaty czyli o tym jak nosić sukienkę zimą

Zdjęcia powstały w Święta, było całkiem ciepło, około 9 stopni. Zimy chyba już nie będzie. Śniegu brak. U kogo trochę popadało i zabieliło się? Kto ma zdjęcia na blogu w białej scenerii? Pochwalcie się :)

Zestaw pokazuje sukienkę w kwiaty z cienkimi, ledwo zauważalnymi nitkami złota i srebra, które pięknie się mienią. Wybór właśnie tej sukienki był strzałem w 10! Od razu w przymierzalni wiedziałam, że ta najlepiej pasuje do mnie. Dobrałam do sukienki ciemnozieloną, małą torebkę w kształcie koła i brązowe, bardzo wygodne botki. Całość zdecydowanie znowu w moich kolorach :)

Pamiętam, że noszenie sukienek zimą zawsze sprawiało mi kłopoty, ale teraz wiem, że to kwestia dobrania butów spędzała mi sen z powiek. Znalazłam buty idealne! Te botki pasują mi zarówno do cieńszego zimowego płaszczyka jak i puchowego. Kolor butów, pomimo że brązowy, też pasuje do większości mojej garderoby. Nie bez znaczenia mówią, że zanim coś kupimy, najpierw przeanalizujmy, co mamy w szafie i zastanówmy się czy ta rzecz komponuje się przynajmniej z pięcioma elementami naszej garderoby.
Stosujecie taką zasadę, czy też kupujecie, "bo jest piękne" :D

Pozdrawiam i do następnego!



 






Gdybyście szukały sukienek w podobnym stylu, polecam zajrzeć na stronę dresshead.com, znajdziecie tam piękne sukienki damskie
<3

23 komentarze :

  1. Przepiękny wzór i klimatyczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeny print ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka! Dodaje dużo pozytywnej energii biorąc pod uwagę aurę panującą za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli zimąnosimy sukienki z uśmiechem na ustach. :D I to lubię najbardziej.Nie ma śniegu i jest git.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwie ulubione "zimowe" kwieciste sukienki :) Często je noszę, właśnie do botków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice dress and design. Thanks

    Hi-Quality Design service now Online, Please Check : Creative Design

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:38

    https://fotka.com/link.php?u=https%3A%2F%2Ff-ads.pl%2Flink%2F993%2F76028136

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna zimowa sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, zimowa sukienka w kwiaty! Uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. You seem to be out of a postcard! There is a great view, I love it! The dresses all look great!

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku zima zaskoczyła nas później niż przewidywaliśmy, ale mam podobną sukienkę w garderobie. Prezentujesz się w niej świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja oraz super sukienka podoba mi sie zapraszam do siebie
    http://blogsklepupradlo.pl/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis. Sukienka jest bardzo ładna, ale same wskazówki w poście tez bardzo przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta torebka, idealnie komponuje się z butami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna jesienna stylizacja. Zachwyciłam się

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne wskazówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie połączenie zimą sprawdza się bardzo fajnie. Super jest ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny zestaw, sukienka w kwiaty zimą z pewnością dodaje uroku! Brązowe botki i zielona torebka idealnie uzupełniają stylizację✨Świetne zestawienie i klimat zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka w kwiaty prezentuje się cudownie, a te delikatne nitki złota i srebra dodają jej wyjątkowego blasku. Świetny wybór! 😊 Zestaw z butami i torebką jest perfekcyjny, podkreślając Twój indywidualny styl. Botki są naprawdę uniwersalne, co ułatwia komponowanie zimowych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezwykle cenne wskazówki. Rewelacyjny jest ten wpis

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka